Thursday, October 7, 2010

Mana Cerita Kita 1

"Kamal? Mana group cerita kita tu?" tanya Hanim "Nim nak buat cerita lah , dengan si Pak Ya tu...gerammmnya I ni." kata Hanim....ibu muda yang ada niat nak goda Pak Ya, tuan punya blok rumah sewa tu. Hanim ni ibu muda. aku kenal dia sejak dia bujang lagi. Pak Ya tu pulak pakcik aku, adik mak aku. 

So, aku kenal dia orang ni. Masa Hanim kawin tu pun aku ada pergi. Dia dah memang cantik, so masa dia pengantin tu, pergh! lagi lah cantik! Mungkin dia pengantin tercantik lah pada tahun tu....2003 dulu.

"Nak ceritakan apa Nim?" aku tanya dia. aku ni penulis, kerja kat tempat cetak. Cetak buku, majalah, fliers, macam macam lah.... apa yang aku tulis, salah satu daripadanya cerita dewasa ni lah... dulu dulu kat satu web page tu, dah kena gam! lepas tu kat satu lagi - group...kena deleted, kemudian beralih kat group lain.... terminated juga!

Hanim pun duduk. Rumah aku tak jauh dari rumah Pak Ya. Ye lah saudara kan? Pak Saudara aku. "Nim nak ceritakan pada you, macam mana Nim tergoda dan menggoda Pak Ya... "

"Ohhh... ok lah. Boleh gak buat idea nak tulis cerita ni. " Hanim tersenyum je. Dia ni memang membaca cerita2 aku di group aku tu dulu, Kelab Membaca dan Menulis! Punya lah ramai peminat aku ni... pergh! Tapi tu cerita lain lah, lain kali aku ceritakan! ok?

Hanim berpakaian ringkas masa tu, - jeans dan t shirt lengan panjang warna hijau.....dah dekat 30 tahun Nim. tapi masih langsing macam dulu juga, pandai jaga badan. Perghh! Best lagi body dia ni, walaupun dah ada dua orang anak.

sambungan Thurs 7 oct 2010

"Ada satu hari tu Hanim horny sangat terhadap Pak ya tu... Nim ada dengar cerita dari org kampung yang anu dia tu giant! Orang panggil anu godang dia. Hanim buat plan nak goda dia.... tapi berminggu minggu baru berani buat! Itu pun setelah abang Shair, suami Hanim dah tak nak Hanim lagi....lama dia tak tidur dgn Nim. Nim agak dia ada pompuan lain lah.

So, bila rasa gian sangat, satu hari tu Hanim sengaja  jatuhkan dua tiga helai pakaian dalam hanim ke bawah.. Hanim tahu Pak Ya selalu sapu danbersihkan longkang kat bawah tu. Hanim jatuhkan sehelai bra hitam, dan dua helai panties - yg sexy sexy tu... biar dia terjumpa. Pagi tu...cuti. abang Sharil tak ada di rumah...dua tiga hari pergi kursus, hanim pulak bercuti.... so, pagi pagi lagi hanim jatuhkan panties dan bra Hanim.

Jam 820 pagi, Pak Ya panggil dari bawah. Hanim pakai towel dan jenguk ke bawah. "Cikgu Hanim?" aku terdengar dari bawah.

"Ye... oh Pak Ya....apa hal Pak Ya?" hanim tanya - buat buat tak tahu.

"Ini Hanim punyo ko?" Pak Ya tanya. Hanim nampak dalam tangan dia ada panties dan bra Hanim.

"Ye ...ye Hanim punya tu..." hanim jengok lebih sikit biar dia nampak yang Hanim ni berkemban... "Pak Ya tolong lah hantar ke atas... Hanim baru je nak mandi..." Hanim rasa Pak Ya tu nampak yang Hanim ni berkemban...

"Baik lah... Pak ya naik ni..."

bersambung lah

1 comment: