Wednesday, October 6, 2010

Mana Cerita2 kita?

Hari ni bila aku buka je Tagged aku tengok satu satunya group yang aku  suka tu, yang aku jadi ahli tu dah tak ada lagi? dah kena terminated?!!! Aku dah hilang minat pulak nak buat apa daklam Tagged ni. Ramai gak kawan2 yang sms dan message aku.

Pagi pagi lagi Pak Ya dah message aku. "Macam mano ni, Kamal? Tak dapek lah kau buek cerito tontang den ni?" Aku tak tahu apa nak jawab pada orang tua ni.... "Den ado cerito ni.... kalau kau percayo den bawak si Hanim datang sekali....dio buleh ceritokan pado kau sumo eh!" aku dah pernah ternampak hanim tu... sexy nak mampos! best juga tu kalau dia datang dgn kawan aku si Pak Ya ni.

Lepas tu si Julia. "Bang XF, Ju ada ceritalagi nak begitahu abang.... malam tadi Tuan Ju bawak Ju ke rumah kawan dia. Ju kena pakai uniform sekolah je...yang pinafore tu....tapi macam miniskirt...lepas tu kan..." aku sms pada Ju, abang tak leh nak buat cerita Ju lagi, sebab group abang dah kena delete... itu yang abang sedih ni.

Tak lama kemudian Ju balas... "Malam esok abang datang....ambik Ju ok? Ju nak buat abang happy...;)" aku suka sangat sebab Ju ni ada banyak cerita nak ceritakan padaku. Selalunya cerita cerita dia best best belaka.

ada lagi sms yang aku dapat.... dan messages...dan mms...yang macam ni... dari Diana...dari INtan, dari Cinta.

jum kita baca cerita cerita dia orang ni...

3 comments: