Wednesday, October 6, 2010

Orangajiku Julia 1

Orang gajiku Julia, berumur 19 tahun lebih, tapi badannya sudah cukup dewasa. Julia namanya dan mukanya agak seksi juga.Yang jelas teteknya bersaiz agak besar (mungkin saiz 36 kot) berbanding badannya yang agak ok, lebih kurang setinggi 5 kaki 6.5 inci.. Kakinya panjang macam model dan ponggongnya phuuuu….padat…… Sudah 6 bulan dia bekerja di rumahku menjaga anak sulongku yg baru berumur 6 bulan. Isteriku bekerja di sebuah bank dan selalu kerja overtime. Aku bekerja sebagai seorang guru dan selalu pulang awal, maklumlah kerja sampai pukul satu saja.

Pada awalnya aku tidak mempunyai apa-apa perasaan terhadap orang gajiku, cuma suka tengok aje,  tetapi setelah beberapa insiden aku mula bernafsu terhadapnya. Dia selalu berpakaian singat dan ketat,  dia kata ringkas, senang bergerak. Tetapi selalunya Ju begitu bila wf aku tak ada. Setiap kali bila kami hanya berdua di rumah masa isteri di pejabat, pada beberapa hari pertama Ju hanya berpakaian ringkas dan seksi. Selalu menampakkan pehanya atau pangkal dadanya dgn hanya berseluar pendek dan singlet. Kadang kala cuma berkemban aje, ataupun ber t shirt besar nipis singkat dan tanpa coli, nampak putingnya menonjol.

Selalu juga aku intai Ju di biliknya, dia selalu biarkan pintu biliknya terdedah.  Ju sengaja berbogel atau berpakaian seksi bila aku lalu di biliknya, piintunya terdedah aje.  Aku tahu yang dia sedar aku mengintainya, dia biarkan saja.

Ada juga dia ber t nipis sendat sengkat nampak pusat, dan berseluar dlm je. Sah tak pakai bra dan menggoda saja lakunya tu. Aku nakcakap pada dia yang dia tak boleh begitu, aku serba salah sebab aku suka juga ada gadis sexy di rumah aku ni. Aku steam juga melihat dia begitu. Lagipun dia tak begitu bila wife ada di rumah. Tetapi dia bersopan bila wife aku ada di rumah. Selalunya berpakaian kemas dan ayu saja bila membuat kerja di dalam rumah masa aku dan wife ada. Yang merisaukan Cuma bila wife aku tak ada atau di atas dlm bilik tidor.

    Ada malam ketiga Ju keluar ke ruang tamu dan aku sedang menonton tv lewat malam. Isteriku sedang tidur dengan baby di dalam.  Dia cuma memakai teddy nightie yg jarang dan singkat. Tak pernah aku melihat Ju memakai baju tidur begitu jarang, nipis and singkat menambahkan sexynya. Aku dapat melihat teteknya dan bulu pantatnya. Ju duduk di kerusi di depanku dan mengangkatkan kakinya ke atas kerusi. 'Tuan sorang aje tengok." Dia jeling ke arahku.
    'Ya belum ngantuk…Ju?" aku ternampak kakinya yang panjang dan seksi. Hatiku berdebar, aku tahu isteri di dalam sedang nyenyak tidur bersama baby.
    'Belum Tuan, ' Ju cuma berdiri dan bersandar di sofa dan matanya ke arah tv. Kakinya di naikan sedikit hingga teddynya terangkat. Nampaknya mcm tak berpanties. ‘Ju suka tengok cerita romantik ni, hero tu cium perempuan tu… eeee, sedap nampaknya kan?’ dia bertanya tentang pasangan yang sedang bercumbu di kaca tv.
‘Ju pernah bercium…?’ Tanya ku.
‘entah…. Tuan agak macam mana?’ JU menjawab lalu menyapu lotion kpd kaki dan pehanya. Dia menghulurkan kakinya dan menyapu lotion. Aku tergamam saja situ. Tegang batang aku. dia sapu dan sapu seluruh kedua dua peha hingga ke celahnya. Sini mesti jaga…halus kulit sini....Dia bangun tanpa menghiraukan teddy nya naik hingga ke pinggang. Dia bogel rupanya tanpa panties, aku nampak bontot budak ni, tegang dan tight, dalam hati kalau dapat habis aku kerjakan, tapi teringatkan isteri di dalam. ‘Ju nak tidur mungkin mimpi ada org cium Ju di seluruh badan ju.’ Dia berkata sambil tangannya mengurt badannya ke bawah sehingga menutup semula bahagian yang bogel tadi. Dia senyum, jelling dan bergerak pelahan  ke biliknya. Aku perhatikan goyang bontotnya.  Tak tahan aku.

4 comments: